Bestelling geplaatst, en nu? 🤎
Super leuk dat je een bestelling bij Sherose hebt geplaatst! Je ontvangt een orderbevestiging per mail op het door jou doorgegeven mailadres. Hou ook je spam of ongewenste mailbox in de gaten, het komt weleens voor dat deze mailtjes hierin belanden. Mocht je binnen 2 uur na je bestelling geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via info@sherose.nl.
Wij kunnen dan checken of je bestelling goed is doorgekomen in ons systeem. Let op! Nadat je je bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer wijzigen. Wij zorgen ervoor dat we je bestelling zo snel mogelijk inpakken en verzenden, zodat je je items zo snel mogelijk in huis hebt!Â
Bezorgopties van Sherose 📦
- Thuisbezorgen (jouw bestelling wordt verzonden met DHL naar jouw adres)
- Afhaalpunt (jouw bestelling wordt verzonden met DHL naar het door jou geselecteerde afhaalpunt)
Bezorging van jouw pakketÂ
Je pakketje wordt binnen 1 – 3 werkdagen verzonden (met uitzondering van feestdagen). Wanneer je in de avonduren of weekenden bestelt, geldt de verzendtermijn vanaf de eerstvolgende werkdag. Wij huren een postbedrijf in voor het bezorgen.Â
Bezorgkosten bij Sherose 🤎
Wij hanteren de volgende bezorgkosten:
- Verzending binnen Nederland €2,99Â
- Bestellingen vanaf €75 worden in Nederland gratis bezorgd
- Verzending naar België €7,99
- Bestellingen vanaf €150 worden in België gratis bezorgd
Heb je vragen over jouw bestelling? Neem dan gerust contact op via de mail info@sherose.nl of ons contactformulier.